Good days

Träningen rullar på bra nu under min "lugna" vecka, har slutat kalla det vilovecka för så blev det inte. Haha är för rastlös för att vila helt. Så jag kör vad jag känner för just den dagen istället. Inget speciellt program, inga måsten eller tunga vikter. Känns riktigt bra. Det har blivit några svettiga crossfit pass och igår blev det 75 minuter box. Men snart är det dags att ta tag i tung träning igen, det får nog bli till helgen =)
Har även knåpat ihop ett litet kost- & träningsschema till Linda! Skoj för hon ät tokladdad och motiverad! Roligt roligt!!
Nej dags att sätta fart så man hinner ner o göra nått i gymmet innan man börjar jobba =)
Ha en strålande bra dag alla! För det ska jag ha :)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Taaaack det kommer jag göra ;) Längtar fatiskt till träningen ikväll;)



Kramis

2011-02-22 @ 09:19:20
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0