Träning

Underbart när träningen går bra, övade lite på kipping pullups idag. Var ju ett tag sen sist då jag "lärde" mig med gummibandet. Men då gick ju händerna sönder, nu 2 veckor senare är dom läkta och jag kunde testa igen. Väldigt nöjd är jag, först en 5a sen en 5a till och sen tre 6or i rad utan gummiband! Tjohooo =)
Här är en video så nu ser hur kipping ser ut!
Var ute och sprang med Ida och hennes jobbarkompis här på kvällskvisten. Glatt överraskad blev jag när vi hade sprungit klart och hans runkeeper berätta att vi sprungit 5,1 km på 31 minuter... jag är kass på att springa för er som inte vet så jag blev överlycklig =)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag vet, jag försökte hitta en på honom och mig typ i nutid men det var dåligt med det=/

2011-08-16 @ 11:33:58
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0