På topp!!

Grymt träningpass idag och ett grymt igår. Nu j****r är jag på gång igen! Känns så underbart att ha tanken och känslan med sig helt igen när man går in i gymmet. Nu ska det bli ordning på torpet efter en sommar utan noll rutiner när det gäller mat och träning!

Körde axlar och sida mage idag! Kanoners gick det =) Avslutade med 20 minuter på löpbandet och idag blev det två löpspurtar i fullt ös! Är hemma och laddar om nu med mat och allt som hör till, ska ner och köra ett boxpass senare ikväll med. Det var så längesen jag körde med Malin så nu ska vi köra stenhårt igen.

Sjukt peppad inför hösten! Måste fixa en ny ipod (min fina rosa som jag hade råkade åka med i tvättmaskinen, suck...) så jag kan proppa den full med bra musik, bland annat volbeat som funkar sjukt bra i gymmet. Ska nog åka till sthlm i helgen och se dom spela med =)



Kör hårt i gymmet nu!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0