Nöjd

Den ledig dagen har vart kalas. Började som planerat dagen med en morgonpromenix, dock i ösregn. Men ett friskt och härligt uppvaknande blidde det. Härligt det med. Iväg till gymmet för att mosa axlarna med Maria. Gick superduper bra. Det är så roligt att träna med henne, vi är typ lika starka, hon snäppet starkare vilket gör att man tar i lite extra för att försöka nå upp till hennes nivå!

Sen blidde det lite tårtkalas hos Elin som fyllde år i veckan. Några kakor och tårtbitar slank ner så nu har jag nyss vart ute på promenad nummer två för idag :P.
Imorgon ska jag jobba på gymmet vid öppning dvs 06.40 sen ska jag vara med på personaldag där mellan 10-16, vilket ska bli mycket spännande!! Vet inte riktigt vad vi ska pyssla med, träna ett pass vet jag och äta lunch ;) haha det är det jag hört hittills :) Ska bli trevligt iaf!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kika lite på tv innan det är dags att sova !!

KRAM o PUSS på er alla där ute, nästan alla iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0