En bra dag =)

Har vart på toppenhumör idag... eller ja det har jag vart mycket länge, Vårkänslorna har kommit. En aningen tidigt men bättre det iaf än inte alls. Mår så underbart av ingen orsak alls. Det är ju toppen!

Och när man tänker på den här dagen som vart så har den vart jätte bra. Det började med att jag fick höra från chefen att jag var en stjärna, sen fick jag höra av en kompis att jag är helt underbar för jag fixade en sak till han,  sen sa en kund att jag var söt :), sen fick jag höra på gymmet att det syns att jag jobbar hårt där ;) kul när folk vågar säga att det syns att man byggt muskler så det är inte konstigt att man är på så bra humör och att det fortfarande kan bli bättre. Har kommit på att jag har världens bästa jobbarkompisar med och jag trivs sååå himla bra på mitt jobb =). Plus att träningen går hur bra som helst med gör ju inte läget sämre :P. Så är läget hos mig just nu! SUPERTOPPEN! :D

Körde axlar idag på gymmet, ett riktigt mördarpass så har jag inte träningsvärk imorgon så blir jag riktigt riktigt sne. Körde axelpress, hantellyft framåt o utåt, rotator, flyes och till sist för att köra slut på det sista. 3 övningar i en med stången, press i två variationer smalt och brett och drag till hakan, pang på bara utan vila med stången och där tog dom verkligen slut :) fick höra när jag höll på att - Det ser ut som om du kör tungt med axlarna och håller på att köra slut på dom :P ... tihi... Jajamensan.

Längtar lite till helgen nu... :P

Oj va mycket jag skrev :D ... nu ska jag äta detta :)

 
Mumsigt värre! Trevligt kväll alla goa människor där ute =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Christian

Kul när personer ser resultat av allt slit i gymmet :-)

Nyfiken varför du längtar till helgen...

2010-02-18 @ 16:23:35
URL: http://christianbrandin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0