=)

Nu har jag äntligen blivit på lite bättre humör. Men min stubin är fruktansvärt kort kan jag säga.


Tränar hårt och det går så himla bra, har kommit igång med morgonprommisar innan frulle med. Nice nice och jag tycker det känns redan att dom ger resultat i kombination med burn tabletterna :D Super bra!!
Jag ska vara i mitt livs form i sommar, haha... det är mitt mål! Ops nu kanske jag la ribban väldigt hög, men det är väl bättre att sikta högt och kanske komma halvvägs än att sikta lågt och komma ännu lägre... Nops höga mål ska vi ha!!
Idag har det tränats boxning. Bra pass =) Längtar redan tills imorgon kväll då jag ska pressa mina axlar, Favvo passet!!

Kram o godnatt nu ska jag softa i soffan KRAM

Kommentarer
Postat av: linda

Vad är det för tabletter då?

2010-04-15 @ 08:28:50
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0