Orka blogga....

Är lite off för att blogga just nu... livet rullar på, jobb, träning, sova, jobb, träning, sova..... inte så mycket att skriva om. Allt tar sån himla tid så när soffan kallar på kvällarna har jag ingen lust att skriva nått. Men det blir nog bättre så småningom!

Jobbet går kalas!
Träningen går superbra...
boxningen gick sååå bra igår så jag har lyckats med att skada handen, ena knogen gör hemskt ont och är lite svullen,.. slår man hårt får kroppen lida ;). Vet inte riktigt vad som hänt, hoppas iaf att det inte är så allvarligt att det är nån spricka eller så. Var dock lite tungt att träna idag då jag körde rygg. Har lite svårt att greppa och använda kraften i handen. Fick låna dragremmar för att det skulle funka. Men då gick det finemang!! 15 minuter cross + 15 minuter sittande cykel efter ryggpasset. Igår blev det som sagt boxning 75 minuter och 30 minuter cross!! Som jag skrev, träningen går SUPERBRA! Sååå skönt att vara tillbaka, imorgon är det axlar o triceps som gäller.

 

Nu ska jag lägga mig ner på soffan o mysa lite innan det är sovdags, upp tidigt imorgon då jag ska åka till Uppsala o jobba...

Det enda jag saknar i mitt liv just nu är en myskamrat! Vill vara kär o galen, haha... Men det kommer nog det med hoppas jag =)


Förresten så har en till av mina vänner börjat blogga, missElljot! Besök henne och läs om hennes väg mot stora förändringar ;)

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Hej Jenny! Gud vad fin du hade gjort Elins blogg (och din som vanligt ;))Kan inte du hjälpa mig också?? Kram Linda Nygårds

2009-10-14 @ 13:09:31
URL: http://lajkan.blogg.se/
Postat av: Tess

Du bara jobbar och jobbar hihihi. Nu får du allt uppdatera bloggen ;) Kramar till söta dig!

2009-10-16 @ 22:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0