Helg!!

Äntligen lite helg. Slutade tidigt idag, slapp stängningen! Så skönt =) Ledig imorgon och då ska jag ha sovmorgon. Låång sovmorgon hoppas jag på!! 
 
Kilade iväg till gymmet direkt när jag slutat idag och körde stenhårt rygg och baksida axlar och det gick superbra! Blev 30 minuter förbränning efter med på varierade maskiner på slutet. Har ju vart lite si o så med träningen de sista 2 veckorna men nu känns det verkligen som om jag är på god väg tillbaka igen.. Har nog inte tappat så mycket men det är mest känslan som inte är på topp! Men det tar sig för varje pass.
Sovmorgon imorgon som sagt och sen en promme om det inte är lika hemskt väder som det är ute nu. Sen blir det gymmet och ett combat pass!

Tack o godnatt


Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig helg...Några roliga planer? KRAMA

2009-10-10 @ 11:47:40
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0