Träning är bra mot allt!

Körde som sagt två pass idag.
Ett vid lunchtid så jag körde armar. Ett riktigt bra pass med Peter. Fick bra kontakt och så.
Sen tyckte jag inte riktigt jag var nöjd ändå. Det är så lungt att vara ledig o man har inget att göra så då tyckte jag att jag lika väl kunde köra boxpasset nu på kvällen med, ska försöka köra hårt hela veckan. Blir ju ingen träning nästa vecka då jag kommer jobba dygnet runt i sthlm från måndag till lördag.. kommer ha lagom abstinens på lördag em när man får åka hem, haha. Det blir till att bo på gymmet på söndag för att komma ifatt o få bort michellinformen man troligen kommer ha efter den veckan... Kan ju hända att det finns nått gym på hotellet, men jag tvivlar på att jag kommer hinna besöka det, nått annat gym är nog bara att se sig om i molnen att jag hinner ens leta rätt på.
Boxpasset då, riktigt bra pass idag.. dock lite kass partner att slå på då jag inte hade Jennie med mig idag. Fick ta hon som blev över på passet och jag tror aldrig hon vart med på ett boxpass tidigare. Kunde inte slå på fullt, fick slå lite mera tempo än styrka. Men men det blir ju vad man gör det till. =)
Vila imorgon och boxpass på onsdag med lite gym efteråt! Tjohoo! Sen får vi se hur träningen ser ut resten av veckan.
Tjo

ursäkta om jag skriver snurrigt och mer osammanhängande än vanligt, men det står inte riktigt riktigt till där uppe i knoppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0