Long time....

Upptäckte just att jag inte skrivit nått på väldans länge, typ en vecka,,,.
Fick just hem sakerna jag beställde förra veckan från nelly, allt var kalas!! Tyvärr kan jag inte pluppa in nå bilder för jag hittar inte sladden till kameran!

Har tränat dubbelpass på gymmet idag, bodycombat o armar, har även gjort en BodyIndex mätning som gick kalas bra. Måste bara höja muskelmassa lite mera.. men det är ju det jag jobbar på när jag är där.  ;) Lyft tungt sa hon till mig, hehe jag försöker så mycket jag orkar!!
Har även hunnit klippa håret hos bästa frissan, dock toppa vi bara frisyren för att jag har den på utväxt. Men skönt iaf!!
Sen innan det var jag ute o red en sväng med Lovie!! Riktigt skoj o vi slapp regnet och fick lite sol på oss istället. Red på en trevlig stor brun häst som jag gillade. Det måste vi göra om snarast innan du flyttar vidare till Mexico igen =).

Så nu sitter jag på soffan o softar med gott samvete =)
Ni får bilder på sakerna en annan dag om jag kommer ihåg.. nu får jag snart semester, på lördag!! Så det kanske inte blir så mycket bloggande dom 4 närmsta veckorna eller så är det så att det blir jätte mycket blogg, det återstår att se vad som händer. Har inga planer alls så vad som helst kan hända.

KRAMKRAM nu ska jag slappa vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0