Måndag & ny vecka

Sovmorgon idag, det är ju toppen att börja en vecka med sovmorgon. Det gör jag ju för det mesta så jag klagar inte alls på det. Lagom segt på jobbet... hände inte mycket alls, hoppas det blir bättre i veckan när alla fått sina löningar =).
Skyndade iväg till gymmet efter jobbet och hade inte bestämt om jag skulle köra box eller bara gymma. Har sååån grym träningsvärk i bicepsen från igår. Så det var nog bäst att biljetterna till boxen var slut. Ska ju orka boxas på onsdag så idag blev det BEN o en mage. Skönt att köra hårt med benen lite, det kändes som om det var längesen! Nu längtar jag till onsdag då det blir hårdkörning med boxhandskarna ;) ...
Tog mig en solning efter träningen idag, så behändigt när det ligger i dörren bredvid. Känner sig ju likblek såhär års!
Sen var det grymt segt att ta sig hemmåt. Benen var ganska slut! Men hem kom jag iaf.

På tal om nått helt annat...
Haha kolla den här killen, jag tycker det är svårt att köra med tre pluppar jag.. haha

 

Nej undra om man ska försöka sova i tid idag då kanske.. haha.. är inte bra på det där med att sova tidigt.. =) Godnatt iaf

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh... herre... vilken grabb.... säger som dig.. och jag som tycker det är svårt med tre pluppar..

2009-01-26 @ 23:51:09
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: eLiiN

Egentligen så är det ju jag som spelar.... Fast låter lill-killen ta crediten! ;)

2009-01-27 @ 09:38:03
URL: http://eliintheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0