Boxning

Det är så himla skoj att boxas! Skippade corepasset som sagt o körde bara boxen! Glad att jag gjorde det, var grymt. Dryga övningar som tusan och det känns i hela kroppen efter ett sånt pass. Körde lite kompletterande övningar på bröst bara och sen 25 minuter på crosstrainern efteråt lite för att varva ner och skaka loss kroppen ordentligt!
Åt en matlåda med kyckling när jag kom hem, var döhungrig som vanligt, haha... hoppade i duschen och när jag kom ut var jag hungrig igen.. det är jobbigt att vara mig ibland! Tog mig lite te o smörgås o keso. Det måste väl räcka för idag hoppas jag!

Sovdags snart!

Kram o natti kära vänner


Måste bara säga att jag mår så himla bra just nu... känner mig glad, pigg, vältränad, positiv o bara helt nöjd.. ja jag kan fortsätta! Men livet är toppen just nu! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Angelique

Träning gör så mycket! :)

2009-02-10 @ 02:46:01
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0