Träningen

Det gick kalasbra att träna idag. Körde väldigt effektivt och hårt. Det blev biceps och axlar. Fortfarande mycket fokus på baksidan. Vill se resultat där nu, men vet att det kommer ju ta ett bra tag innan mina skeva axlar är jämna :P. Men jag kämpar på. Fick riktigt bra kontakt i bicepsen idag. PB i hantelcurlsen =). Fick riktigt tryck i armarna, har nog inte sett det så bra förut, syntes väldigt tydligt idag!
Magen fick sig en liten omgång på slutet och sen sprang jag superduperkort på löpbandet innan jag tog cykeln hem.
Mycket bra pass, det kanske är bra att ha lite lugna veckor ibland :P. Men jag har ju så svårt att hålla mig från gymmet om jag är hemma.

Jag har gjort en sak som har lite med träningen att göra som jag inte trodde jag skulle våga.. får se om det händer nått... =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt gumman! Vad tar du som mest i hantelcurl?

Kramen!

2009-04-05 @ 09:21:41
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: maria

hej, jag har precis skaffat blogg och letar efter en snygg blogg design -så då funderar jag på om du skulle kunna hjälpa mig :) din bloggdesign är skitsnygg, och jag skulle vilja ha ngt liknande :)

tacksam för svar!

kram /maria<3

2009-04-05 @ 19:42:23
URL: http://mariadetejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0