Tisdag

Sitter o hänger lite i soffan innan jag ska krypa till sängs.
Har jobbat i båda butikerna idag! Fick åka emellan lite, i den ena var det inget att göra o i den andra var det sååå mycket att göra så det var bättre att jobba lite där istället!

Kilade vidare till gymmet trots att det vart sent på jobbet men fick ju lov att köra det jag missade igår. Nämligen bröst. Igår var en bröstmaskin trasig o idag var båda trasiga. Så fick bara köra med lösa vikter men det funka det med. Avslutade med en magövning. 
Hoppas Jenni är frisk imorgon så hon kan vara med, det är roligare o mer peppande o träna med nån, men hon är säkert inte frisk eftersom hon mådde så dåligt i måndags.

Tror jag glömde berätta att när jag var på gymmet i ottan i fredags så stal nån jävel mina "nya" converse. Hmm dom pappa sprungit runt hela USA för att hitta åt mig. Vart riktigt arg . Plus att det satt en liten fjortis bimbo i receptionen o fatta noll. Hon kunde knappt skriva en lapp att dom snott dom!
Min far hade ju verkligen ansträngt sig för dom där skorna så dom hade mycket betydelse för mig även om det bara var ett par vanliga converse! Mina favvoskor dessutom! Får väl gå o köpa ett par nya nu då! Fast jag tänker då aldrig ha dom till gymmet då. Har på mig mina fulaste skor nu när jag går dit så vill nån ta dom så varsegod!

Nej godnatt nu!
Jobb o gym väntar imorgon med!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va du kör på med träning =)vad duktig du är!!

2008-09-30 @ 23:40:14
URL: http://jlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0