Onsdag

Jobbat hela dagen lång o hunnit med massa bra saker!

Kilade vidare till gymmet efter jobbet o fick lov att träna själv idag, mindre roligt men jag körde ett stenhårt ryggpass! Började passet med 15 minuter gång på löpbandet o sen 10 minuter på steppen. Sen var det ryggen som fick en riktigt ordentlig genomkörare. Det kommer nog känns ganska mycket tror jag imorgon, eller jag hoppas det!
Tyvärr hinner jag ju inte träna nått mera denna vecka på gymmet, men blir ju ridning imorgon iaf. Men vill ju gymma med. Får köra hårt nästa vecka igen!
Jag måste köra mycket mera förbränning har jag kommit på, men det är ju inte alls lika roligt som att lyfta vikterna ;) ... Men ska ta tag i det med.
Nån som har nått tips så det blir roligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0