Onsdag

Onsdagen avklarad!

Jobbade en sväng eller ja nästan hela dagen. Kilade iväg lite tidigare o kikade på en lägenhet som jag tänkte jag kanske skulle köpa, var 3e gången jag kikade på lägenhet i det huset typ. Den här var bäst av dom alla med, så jag nog vara med o bjuda lite på den hade jag tänkt mig, bara det inte stiger alldeles för mycket i pris. Har siktat in mig på en summa så jag hoppas det stannar under den så jag får lite pengar kvar så jag får råd att leva varje månad med.. haha..

Sen kilade jag snabbt iväg till gymmet direkt efter visningen o vi körde hårt med rygg o biceps idag. Kändes kalas o det gick toppen! Hoppas jag hinner med gymmet nått mera denna vecka men jag börjar bli tveksam hur jag ska få ihop det.. hmm.. 

Nej tvsoffan nu!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lita på!!!Kontot är verkligen döpt till "ITALIEN".Det börjar likna på riktigt det här :)Trodde du inte om mig va?

Puss.

2008-09-17 @ 22:56:17
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0