Fredag

o jag sitter just nu i soffan o kikar på nån kass film.. Längtar tills imorgon då det är dunderparty med jobbet!! Ska bli så nice!!

Akta så ni inte får en chock nu men jag var på gymmet imorse, stod på rullbandet 06.50! Det ni!
Riktigt skönt när det väl var klart men det var segt att gå upp 06 för att träna innan jobbet.
Men jag tror faktiskt det ska bli en vana!
Tränade axlar som bara tusan, kommer ha ont imorgon eller iaf på söndag.. 2 dagar efter är ju värst. O jag ökade ganska mycket på vikterna idag med så det kommer nog kännas.

Nej tillbaka till soffan igen!

Tjo o tjing


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jajjamen.. en kofot borde du också ha.

Skitladdad inför imon det blir skitkul :)

2008-09-26 @ 20:52:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0