Trött

Idag igen känns det som. Fast det är väl inte så konstigt när man inte sitter still mer än nån timme på kvällen... Imorgon börjar jag inte förrens 12 .. så lyxigt. Ska dock inte på gymmet innan, nästan kors i taket.. haha.. men jag ska försöka mig på att komma igång med morgonpromme o då är det ju perfa att börja en dag men börjar lite senare iaf. Blir gym på kvällen sen tror jag iaf, om jag inte ska ha vilodag imorgon... vi får se hur jag känner mig när jag vaknat imorgon.
Nu har jag iaf grymt ont i ryggen, tror det är träningsvärk, kan inte riktigt urskilja vad det är för en smärta... har satt på linimentplåster o ska hoppa i säng o håller tummarna för att det släppt imorgon!
Haha hade tänkt att det här inlägget inte skulle handla om träning, men det märks nu att det är det enda jag tänker på... men men sånt händer.

Jag vill flytta med, fast bara inom stan till att börja med. Jag vill ha en lägenhet mitt i smeten känner jag. Vill ha nära till allt! Ska skicka en massa mejl nån dag o lägga ut en massa trådar för att se om det är nått som dyker upp.
Nej sovdags nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0