Tisdag

Tillbaka på jobbet idag efter ledighet... två dagar det är lyx för mig, känns som en evighet, haha... Var lite lite med kunder bara men det funka iaf. Hade ju sovmorgon till12 så dagen vart inte så lång iaf.
Hade tänkt gå en morgonpromme imorse och hade ställt klockan och allt för att gå upp i tid, men när klockan ringde orkade jag verkligen inte gå upp så jag ställde om klockan o sovde vidare en timme till :D ... Kändes skönt då men fick lite dåligt samvete när jag var på gymmet ikväll så det blev ett hårt kondispass :D... Rodde i 20 minuter som uppvärmning, körde bröst sen blev det 10 minuter tuff stepp, 25 minuter crosstrainer o sen 10 minuter löpning, var helt slut efter det!! Hade laddat mp3an med bra hårdrock så det triggade mig en hel del!!
Nu är det sova som gäller för det är morgonpass imorgon som gäller!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejdu!

Tror visst att din blogg har blivit lite av en träningsdagbok :) Hurtbulle.

kram

2008-10-22 @ 09:49:46
URL: http://joakimmartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0