Måndag

Jobbat hela dagen lång. Gick helt ok, kliade mig i huvudet några gånger men löste det mesta tror jag.

Direkt till gymmet efter jobbet & idag var Jenni med mig där. Trevligt med lite sällskap när man nästan alla andra dagar får träna själv. Hon har ju inte tränat ordentligt på några veckor så vi körde ett litet mixpass för att hon ska komma igång igen. Något set biceps, hårt på triceps o lagom på benen. Jag körde även lite mage efter hon gått :P kunde inte låta bli.
Är såå himla skoj att träna nu o det går bara bättre o bättre o jag vill bara dit o träna mest hela tiden.
Eliiiin när du kommer hem från det varma Thai då ska vi börja med morgonpromenader. Fast jag hoppas jag börjat med dom innan du kommit hem med. ;)

Nej nu är det lite soft i soffan som gäller. Ska försöka sova tidigt idag för jag blir hämtad 07.40 imorgon för det är jobb i Gävle som gäller.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiin

Jerka! Jag gar morgonpromenader varje dag! I bikini och sarong, barfota i vattenbrynet! Den du!! Sa jag ar i gang!!



Hur gar det med brannan da??? Tror du ligger efter!



KRAM!

2008-10-14 @ 11:35:17
Postat av: Heidi

tack gyms! =) Vad roligt för dig! det är så skönt när man kommer in i de perioderna då det går så bra på gymmet och man har den där gnistan. varför kan de inte alltid vara så =) ha en bra dag! Kram

2008-10-14 @ 15:24:23
URL: http://heidivuorela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0