pain again :

nu kommer jag få ont igen.. var på gymmet idag med. kunde inte köra nån muskel som var i närheten av dom vi träna i måndags. har haft problem med att hosta o nysa eftersom vi körde hårdträning med magen sist. urk va jobbigt det har vart idag... så idag när vi träna fick vi köra ben o kondis... blev lite armar med så gott vi orka. men nu kommer jag inte kunna gå istället imorgon. får hoppas att magen börjat släppa så man kan röra sig lite iaf.
sen skulle jag å elin vara duktiga o åka o storhandla... hmm men det gick ju sådär.. haha hade kommit halvvägs i vårat strosande när vi upptäckte att klockan var 21.45 o dom stänger ju 22... hmm o ica maxi är ju typ ganska stort så vi hade ju en hel del att klara av innan vi var färdiga... men vi fick jogga lite lätt på slutet, tror vi fick med det mesta även om jag fick kuta o hämta köttfärsen två minuter över! men dom var lika glada för det... lite jobbigt bara när jag kom hem å upptäckte att jag har fryspåsarna i min andra lägenhet så jag kunde inte frysa köttfärsen o falukorven.. måste komma ihåg det första tjing i morgon bitti så det inte blir dåligt... tur att jag börjar senare så jag hinner nog göra det i ottan. kanske kan träffa på nån byggjobbare o höra hur det går med badrummet med.. om det går enligt planerna!

nej nu ska jag försöka pallra min ömma kropp i säng! godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ´jaaa klart du ska testa=) ska snart testa här får se hur skoj d är=) Kram

2008-02-28 @ 09:32:29
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sanna

Tur att vi är sån trevlig personal på maxi ;) Haha

2008-02-28 @ 10:58:02
URL: http://saani.blogg.se
Postat av: Emelie

Men åh, vad typåiskt att du ska ha jobbfest då. Vore ju hur kul som helst om man var ett gäng som åkte.
Karin kom iofs med ett annat bud. En tattookryssning typ den 16 april eller något..

2008-02-28 @ 20:03:24
URL: http://eeebee.blogg.se
Postat av: Linda

Tjenare baby, har laddat ner maaaassor med musik idag så kan garantera en partyskiva till Elins fest nästa helg=) Kram

2008-02-29 @ 19:50:23
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0