Torsdag o ledig dag!!

Japp så nice! Sov till tjugo i nio utan att ha någon klocka på ringning! Så underbart att inte vakna till ringsignalen. Man blir lite piggare när man vaknar av sig själv. Åt lite frukost o sen kilade jag ner på gymmet o tänkte att jag skulle få vara för mig själv där, det brukar man ju kunna få vara när man är det sådär på förmiddagen. Men icke.. PRO hade nog årsmöte där tror jag med både pass i gympasalen o i gymmet o frukost i hela "lobbyn". Överallt var dom, men det är väl sånt man ta när man tränar på Friskis, hmm därför jag starkt överväger att det snart är dags att byta gym!! Men jag lyckades ångvälta mig fram och tränade hårt mina stackars axlar! Ett riktigt rejält pass blev det, så nice. Körde rejält slut på dom och avslutade med 2 kilos vikter och när jag var klar orkade jag inte ens lyfta dom, hehe.. så det ska vara!
Avslutade med tjugo minuter omväxlande löp gång på bandet, lagom avslutning.

Hem o laga mat, god kryddig kyckling blev det! Matlåda tills imorgon lyckades jag med å göra.

Softa lite framför datorn o frostade av frysen och sen bar det ut på promenad med Elin i en timme, så skönt! Och snart bär det av till stallet. En riktigt ledig dag = träningsdag! Toppen när man hinner med sånna här dagar, tar ut sig rejält så man sover gott sen!!

Nix lite mellanmål på tapeten dådå!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Angel

Cool blogg du har

Gillar din frilla med :)

2008-12-05 @ 20:37:06
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0