Torsdag!

Sovmorgon började denna torsdag med, så skönt, vakna innan klockan ringde. Man känner sig så mycket mera utvilad om man vaknar utan klocka. Förstår inte varför?!
Gick till jobbet någon timme tidigare o städade lite bakom kulisserna o hann även med lunch innan jag skulle börja.
När klockan slog 6 så masade jag mig iväg till gymmet o körde riktigt hårt med mig själv idag, hade inget sällskap. Är svårare att träna när man är själv för man har ju ingen som puschar på en så jag är inte alls lika envis som när jag tränar med sällskap. Inget ögongodis idag heller på gymmet... hmm.. det var flera veckor sen jag hade nått att lägga ögonen på där nu.. vart har han tagit vägen?! Han var ju jämt där förut... har han bytt gym blir jag lite lessen i ögat...
Idag tränade jag bicpes o triceps o steppmaskinen som vanligt.. hehe... Det blev några situps på slutet med men det var riktigt jobbigt för igår körde vi ju bara rygg (nedre del) o magen. Kanske dumt att göra situps idag med men kände bikinisäsongen närma sig.. haha...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0