Tjejer o mat!

Idag bestämde Jossan o Ida att vi skulle äta på American Take Away. Dom delade på en pizza och jag skulle ha en själv. Då undrar pizzagubben hur många som ska dela på min pizza. Nä det är bara jag säger jag. Han ser frågande ut och säger, ska du inte ha en small för medium är stor. Jag är hungrig och kommer ALDRIG bli mätt på en small säger jag. Han tror mig inte, envisas med att fortsätta fråga. Jag ska ha en Medium säger jag! Han går med på att ge mig en medium och säger att tjejer brukar inte vilja äta sådär mycket! Vadå jag är ju hungrig och äter mycket trots att jag är tjej! Jävla pizzagubbe! Kan ju tillägga att jag åt upp varenda smula, tji fick han ;) Nästa gång ska jag ta en large och äta upp varenda smula!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0