Lördagsmys

Har hjälpt Nina flytta hela dagen, upp å ner för tre rapport hela dagen lång eller iaf i ca 5-6 timmar =) Det fick bli mitt träningspass idag. Lite dålig tajming dock, haha.. ska träna med med Eva-Linda imorgon, så jag får hoppas att jag inte har träningsvärk från springet idag. Vill ju kunna köra mitt max imorgon!
Hitta ett recept på American Pancakes i nya Body tidningen så dom fick det bli till kvällsmellis så här på lördagskvällskvisten =)
Bild lånad från BodyMagazine.

RECEPT, 416 kcal
2 ägg
2 äggvitor
1 dl sötningsmedel
1 dl dinkelmjöl
2 dl lättfil, hade dock ingen så det blev 1½dl lättmjölk istället.
½ dl vaniljproteinpulver, hade inget där heller så det blev banan/choklad smak =)
1 tsk bakpulver
1 krm salt
Vispa äggvitorna fluffigt tillsammans med sötningsmedlet. Blanda äggulorna och resten av ingredienserna i en annan bunke. Blanda sen samman dessa till en fin o fluggig smet. Stek gyllenbruna!
Jag avnjöt dessa tillsammans med kesella, keso och bär! Underbart gott =)

Kram o godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som tränat mkt och kan mkt om sånt. Jag undrar, varför du äter proteinpulver? (jag kan inte så mkt om sånt) och när äter du det? =)

2011-02-27 @ 00:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0