Trött...

Jag är riktigt trött, har gäspat i 5 dagar, känns som nått är på gång i kroppen men ändå inte. Står i ett mellanläge, varken sjuk eller helt 100. Idag var det dock lite bättre även om kraften tog slut den sista timmen på jobbet... 

Skönt att slänga sig på soffan nu, hade ju vart mysigt att ha nån att kramas med också, det skulle gjort det hela ännu mysigare. Även om jag just nu känner att det är skönt att vara själv... inge krångel med känslor och sånt som kommer till, för när det gäller mig och kärlek tydligen så ska det inte vara lätt, suck... då känner jag att det är lättare att vara själv så man slipper fundera!

Men en dag kommer nog min prins att hitta mig med! Det är jag inte alls orolig för...

Kram och kärlek till er därut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0