Whiskey

Vaknade i morse med jordens whiskeyröst. Måste vara för att jag tog ut mig totalt på boxningen igår. Hehe det ska kännas att man gjort nått!

Blev möte med facket idag, gick smidigt och bra. Allt löste sig som jag önskade typ. Sen iväg på mera intro på gymmet. Lite jobbigt dock att stå där med den hemska rösten... Men det gick bra ändå och jag lärde mig massa nya saker =) Försökte träna lite lätt efteråt med men det kändes bara skumt i kroppen, måste nog hänga ihop med halsen. Jag har ju inte ont i halsen så jag trodde det skulle gå o köra ett lite lättare pass men icke.

Nu ska jag hinka i mig en kanna te och sen hoppa i säng och hålla tummarna att det har gått över imorgon bitti!! Vill köra ett hårt pass på gymmet imorgon =)

Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0