food

Var en vända till uppsala och jobbade idag. Gick grymt smidigt så jag kom hem redan klockan 5 igen =) Hann i god tid till gymmet men guu så mycket folk det är hela tiden. Jag tror jag har vart där "fel" tid på sistone eller så har hela stan börjat gymma alla på samma gång... Körde iaf rygg lite triceps och mage plus 15 minuter på bandet i lutning =).

Sen hörde Eliiiin av sig och ville ut o käka, så jag hängde med. Det är ju inte ofta vi hinner hitta på saker så bäst att passa på när vi hade ledig tid samtidgt. Ner på stan och avnjöt en god matbit. Komponerade ihop en "egen" rätt ... ville inte ha dom där rackarns pommesen som hörde till. Fick en smarrig sallad till istället, mums! Hmm sen behöver vi ju inte nämna att vi fick gratis efterrätt :P haha kunde inte motstå... tur att det var en liten en ;)

Nu ska jag softa på soffan lite innan jag ska sova. Tror det blir en tidig kväll idag, är helt slut i kropp och knopp.




    Puss på er alla!


    <3, jag vill ha kärlek...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0