Köttyxa...

Helt ärligt så har jag aldrig någonsin blivit så sviken av någon i hela mitt liv. Aldrig...

Men jag vägrar bli negativ och dö på soffan... känns lite tungt bara när man fick en rejäl yxa, typ köttyxa i ryggen. Det gör det lite svårt att resa sig upp... SVIKEN är ordet, huggen i ryggen....

Men jag känner mig bättre och starkare idag efter att ha fått gråta ut igår. Jag är sååå glad över mina underbara vänner och familj som stöttat mig rejält just nu!! Tack för att ni finns!!

Som en vän sa till mig igår, att nu har jag möjlighet att göra vad jag vill med mitt liv. Jag kan välja vilken väg som helst, det är bara jag som bestämmer!

Nytt liv, nya tag, nya möjligheter...


Kommentarer
Postat av: Tess

Hopppas att allt är bra med dig... Tänker på dig! KRAM!

2010-05-02 @ 10:35:38
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0