Ett gäng svordomar...

Är så extremt arg och besviken och lessen och allt man kan komma på. Blev uppsagd från jobbet jag älskar idag... helt utan förvarning och det känns som om jag fick en stor kniv i ryggen. Efter 5 års total hängivenhet till jobbet så händer detta... jag är så tom inombords så jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Det var inte ALLS väntat och det är ingen av mina vänner som tror mig... Dessa jävla nedskärningar...

Men har grinat och vart arg hela dagen så jag tänkte föreöka gå till sängs ikväll och somna gott och utmattad och vakna upp och göra massa nytt imorgon! Jag ska söka jobb redan imorgon, har ett jag är intresserad av på gymmet :P Sen funderar jag på om jag ska börja plugga. Till vad säger jag inte än. Ska kolla upp det lite granna först.

Men just ikväll är jag arg... besviken... (ett stort gäng svordomar här)

Imorgon är en ny dag med massa nya möjliheter (tur man är ledig på schemat imorgon, orkar inte jobba där just då) Imorgon ska det vankas med nya postitva tankar =)

Hej på er !

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fy sjuttan, jag förstår om du är besviken. Men se det som en ny fas i ditt liv, lätt för mig att säga men jag gör det i alla fall. Tro på dig själv och tänk på vilka möjligheter du har istället för att tänka på det du inte har. Jag håller på dig:)

Kram

2010-04-21 @ 22:38:43
Postat av: Camilla

Åh, din stackare. Nya tag så löser det sig. Det gör det alltid till slut! Lider med dig....

2010-04-22 @ 14:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0