Nu så...

... bytte tillbaka till min gamla header, trivdes inte alls med det rosa, det såg alldeles för mesigt ut.. urk... så det får se ut såhär tills jag får energi och ideer till att tillverka nått nytt.

Jobbade bara någon enstaka timme idag, målade klart lagret sen fanns det inte så mycket annat vi kunde hjälpa till med i butiksbygget. Målarna höll på för fullt att sprutmåla taket så det vart svart överallt. Men nu ser det äntligen ut som butiken kan öppna om några veckor. Det stod väldigt still ett tag, eller det såg så ut iaf. Men nu känns det lite bättre, är inte lika orolig längre :P
Kilade iväg direkt till gymmet, men det blev inge avancerat eftersom jag knappt kan röra mig, så jag körde 40 minuter på crossen bara för att få bort lite ömhet i kroppen, tror det funka. Det känns lite bättre nu så det blir nog ett ryggpass på gymmet med Peter ikväll!

Nu ska jag surfa vidare!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0