Nu är det fredagsmys...

Vet att det är lördag... tror jag iaf :D ... men jag tar fredagsmys iaf idag. Har just superplockat undan lite och tänt massa ljus och dök just ner i soffan. Funderar på nått att äta men jag orkar verkligen inte fixa nått. Får bli ett senare problem när hungern verkligen dyker på.
Fullt upp på jobbet kan man verkligen säga. Har packat in 18st 2 metershöga pallar på lagret och idag har vi börjat packa upp alla kläder som ligger i pallarna :D Det blir en hel del kläder om man säger så.. vågar inte ens tänka på hur mycket vi har kvar för det finns mera ändå än dessa 18 pallar.. På onsdag kl 12 har vi tänkt vi ska vara klara .. för klockan 18 är det vipkvällen för våra vänner o bekanta och stammisarna såklart! Sen på torsdag är det öppet som vanligt. Ska bli så spännande att jobba i den nya butiken, det är sååå fin!!

Hade en mycket märklig dröm häromnatten... vet inte riktigt hur jag ska tolka den, haha.. det var en såndär dröm som när man vaknar så undrar man om det hände igår eller om man bara drömt det, detaljer och allt var så himla verkligt som om man nästan kunde ta på det :P. Kan iaf inte släppa taget om drömmen.. det var ju spännande :D

Fick ledigt imorgon såå nice så först ska jag ta sovmorgon och sen ska jag nog köra ett träningspass på fm och sen åka på 1 års kalas hos Ebba!! Gud så tiden går fort :D
Sen ska jag nog på ett till träningspass då det är realse på ett nytt bodycombat pass :D. Det är nog det enda jag hinner träna den närmsta veckan då jobbet kommer pågå dygnet runt iaf fram till fredag skulle jag gissa på och på lördag är det dags för JOBBFEST!! för att fira öppningen och så! Ska bli så roligt :P

Nej nu ska jag fixa nått att äta ändå, kurrar lite i magen... oj oj vilket osammanhängande inlägg, haha.. trött o ofokuserad så blir det såhär. Ska försöka få in lite blandade bilder imorgon!! Har vart dåligt med sånna ett tag!

KRAMKRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0