Bloggen

Ganska dålig uppdatering men det blir så vissa veckor när det är mycket jobb!

Idag har jag hunnit med MASSOR:
Var ledig från jobb idag så jag klev upp tidigt och åkte till Linda för att hjälpa henne att ta ur hennes löshår, gick ganska smidigt när vi kom på vilket sätt som var bäst även om hon fick lite vaxpluttar kvar i huvudet som jag hoppas hon får bort med mycket balsam.
Åkte vidare när på stan och mötte upp tjejernaX3, elin elin o maya. För en gångsskull kunde vi alla luncha tillsammans, det händer ju alldeles för sällan om vi säger så ;)
Sen kilade jag vidare till gymmet där det var helt tomt för alla glada människor hade nog redan vart där o tränat. Fick nästan gymmet för mig själv och körde ett riktigt bra armpass, hoppas verkligen det kommer kännas imorgon :P. 10 min på crossen och 10 minuter brant lutning på bandet som avslutning!

När jag kom hem satte jag igång med STORstädning och då menar jag stor riktigt stor, haha... jag har diskat, tvättat, kastat sopor, rensat köksskåp, dammtorkat allt, dammsugit, torkat golv, vädrat mattor och bytt sängkläder, tror det var allt ;). Försökte panta burkar med men maskinen var trasig så jag fick gå hem igen med min pantpåse ... Imorgon ska jag försöka rensa byrån, den går inte att stänga :P

Min vecka har sett ut på följande vis:

Måndag : Jobb i Borlänge, nagelfix, träning axlar!
Tisdag : Jobb i Uppsala ...
Onsdag : Jobb i Sthlm...
Torsdag :  Jobb i Sthlm, hoppa häst
Fredag : Jobb i Blge... erkänner här att jag var för trött för att träna... suck, skäms lite.
Lördag : Det är idag så se ovan ...

Nu softar jag i soffan med naturgodis och pepsi max, funderar på ett litet glas vin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0