Lördag

Usch o fy vad jag är dålig på att blogga... men jag hinner liksom inte med.. Jobb mest hela tiden och när det inte är jobb så är det träning som gäller!! Känns som om jag skriver samma sak som förra inlägget.. Men det är så mitt liv ser ur nu..

Men just nu när hösten kommer med stormsteg, eller ja det är ju typ vintern som kommer så känner jag verkligen att jag saknar någon vid min sida... Vill verkligen ha någon att mysa o kramas med, känner att jag är grymt redo att träffa någon nu. det är lite trist att sitta i soffan alldeles själv när mörkret kommer och ljusen är tända, men men den tiden kommer väl den med :D

Hade tänkt blogga lite bilder men är alldeles för trött för att engagera mig i det nu. Softisch på soffan är mycket trevligare... och laddar för ett combatmaraton imorgon på 90 minuter!! Gäller att äta i rätt tid imorgon för att orka hela passet igenom! Ska försöka skicka in lite skojiga bilder imorgon.

Kram o godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0