Trött

Nja inte så värst.. klockan är nu 23.06 och min väckarklocka ringer strax efter 05.. urk.. tåget går 06.17 och jag ska ha packning med ifall jag blir kvar till lördag i sthlm. Plus att jag ska bära på en kartong med papper. En sån där stor låda med A4 papper.. hela vägen till sthlm.. hmm.. kommer nog svära en hel del, tur man är envis.
Inte har jag packat nått heller... slänger ner nått i en väska så är det säkert nått som duger. Ska ju bara stå och plocka upp kläder så det behövs ju inte nått speciellt snyggt. Linne o stora jeans bara =).
Nej måste nog sova...
Vet inte när jag hinner uppdatera nästa gång.. kanske har tråkigt på tåget ner och mobilbloggar lite om jag har nån mottagning för jag orkar inte släpa med mig datorn.. den stannar hemma. Kommer troligen hem lördag kväll o hemma söndag. Sen ner till sthlm igen måndag morgon för att jobba ända till lördag! Vi har vipöppning på torsdag men stannar och jobbar lite extra när dom har öppnat. Kom och hälsa på i Sickla, STHLM på Fredag vettja alltså om en vecka den 20e, tror det blir en grymt bra butik när vi gjort det klart!! =)

Lite less är jag med... men men..

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0