Sthlm

Då låg man i den där hotellsängen igen med den oranga sänggavel. Känns som om jag sovit här mera än i min egen säng den senaste tiden. Men den är grymt skön den här sängen så det funkar! Men hem imorgon igen och det ska bli så skönt att få ordning på vardagen och speciellt träningen igen då allt vart ur fas när jag vart så mycket i sthlm. Men snart kanske jag ska köra nått träningspass här i sthlm med:-)! Skulle vara jätte skoj att testa nått nytt ställe. Nej undra om jag ska sova lite nu så jag är utvilad imorgon och kan äta mycket frukost;-)! Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Vännen! Klart jag kan visa dig några andra gym här i sthlm och det vore superkul att träna ihop. Hojjta bara till så styr vi upp något! Ta hand om dig! Kramar!

2009-04-02 @ 20:45:38
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0