Måndag

Hej hej... 
Sälen var skitskoj i helgen. Har miljoner bilder att lägga upp :P. Men hinner inte riktigt nu för jag måste sova.. hmm tåget går 06.17 imorgon och jag är inte halvvägs i säng ens. suck...
Två dagar i sthlm nu, hotell igen,, suck jag är nästan lite trött på att bo på hotell... fast bara lite.. haha.. undra hur många nätter det blivit de senaste veckorna. Mer än vad jag sovit hela mitt liv tror jag.. haha.

Har hunnit med ett träningspass idag, Box som vanligt på måndagar! Riktigt bra pass det där. Helt slut blev jag. Längtar tills i helgen då jag ska köra HÅRT på gymmet. Har ju som sagt blitt väldigt dåligt med träning på sista tiden pga av jobbet. Men nu jävlar när jag kommer hem från sthlm denna vända då ska det blir ordning i kojan igen!! Längtar så!

Hoppas det kan bli ordning på andra saker med, vill ha nått stabil och säkert i mitt liv nu.

Kram vänner, hörs när jag kommer hem igen om jag inte mobilbloggar från storstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0