Lördagsmys i soffan

En riktigt lugn kväll har jag med mig själv! Så nice...
Hemska bilder kommer här... haha totalt ostylad ... men det får ni ta! =D
 
    
    

Nyblekt hår, fruksallad med vaniljkesella, cafe latte med kanelhjärta (lite kärlek till mig själv ;) ) och en fitnesstidning i soffan... jag klagar absolut inte!

Tränade direkt efter jobbet idag och körde rygg, det gick lite bättre än sist, men jag har så himla svårt att hitta nån övning som jag känner nått i. Men fick lite kontakt idag iaf. Körde sen 30 min på löpbandet i lutning, gick 12 minuter sen sprang jag 10 minuter utan att få andnöd, astma medicinen funkar bra!, sen gick jag upp till 30.

TjoBA!
Jag har en grymt bra dag idag, humöret är på topp trots att det bara är som vanligt och jag hoppas jag får träffa nån imorgon ;)

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0