Idag...

vet inte vart jag ska börja... känns som om jag ligger efter i min bloggning.. så jag lägger in lite blandade bilder från förra veckans jobba och vad som hände idag ;) ...
          
Marie min käre vän, hon skrev sin dotters namn på benet!

      

Tatueringarna gjorda av Monica Zetterqvist på TrueHeartTattoo i Ludvika

Jag vart grymt nöjd med min efter lite smärta. Jag tänkte ju som sagt över en lite gammal som jag inte ville ha kvar längre. Det råkade bli lite stort haha men sött vart de :P

Tränat har jag med hunnit med dom här 4 dagarna jag vart hemma... Lägger in det i kolumnen bredvid så jag kommer ihåg. Ska upp i ottan imorgon bitti igen och på kurs i två dagar i sthlm, sen kommer jag hem 23 på torsdag och hoppar in i bilen och åker till SÄLEN. Väskan är redan packad så jag hoppas allt ligger där som jag behöver.
Nu måste jag sova, men så ni vet så är det dålig uppdatering resten av veckan nu med. Kanske mobilbloggar lite om jag hinner! Men från måndag nästa vecka då ska jag blogga oftare... =)

KRAM o GODNATT

Kommentarer
Postat av: Heidi

neee vilken söt o cool tattoo =) Hehe passar dig perfekt snygging!

2009-03-25 @ 21:04:06
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Heidi

neee vilken söt o cool tattoo =) Hehe passar dig perfekt snygging!

2009-03-25 @ 21:05:47
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså du gaddade dej=) snyggt!!!

2009-03-25 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0