Trist väder

Inte det roligaste semestervädret men men inget att göra åt saken. Bara att hitta på annat, idag ska jag ner på stan, hmm kan man kalla det stan i den här lilla byn, haha... men iaf så ska jag ner med tjejerna och fika lite. Sen vet jag faktiskt inte vad man ska hitta på.... mera mys hade ju inte vart fel men det får väntas lite med det.. någon vecka eller så tills J. kommer tillbaka =)
Fick sms igår kväll, tihi, så glad blev jag!! Tänk att ett litet sms kan göra en så glad, det är ju toppen!!

Nu ska jag göra mig iordning, har bara klivit upp ur sängen idag o ätit frukost och så kan man ju inte ens gå på stan i den här byn, haha!

Tjingeling vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0