SEMESTER

Japp har haft det sen kl. 13.00 idag. Sååå härligt. Har hunnit åkt hem till mor o far där jag kanske tänker tillbringa alla mina fyra veckor. Känner bara för att försvinna hemifrån o verkligen ha semester på annan ort!

Har hunnit träffa alla kära vänner idag o det blir mer av dom under HELA semestern. Blev dock ingen fest idag när mer än halva gänget skulle på 30 års fest. Men vi kanske kör en invigningsfest imorgon på Maries nya uteplats ;), om vädret tillåter och även fast det är söndag :P .... annars blir det nått annat skoj. Besök hos mormor o morfar o sen hos Therese o Putte är inplanerat iaf tror jag.

  

Under semestern blir det husvangstur med fiske, fiske med mormor o morfar, massa massa sol o bad hoppas jag, fester o efterfester (eller hur Marie ;) ), träning med morbror och massa annat skoj!!

Jag ska försöka uppdatera bra, men det beror ju på hur mycket jag får att göra ;)

KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: anonym

Shaaa :D

Jag har nyligen startat en blogg och tänker inte riktigt börja blogga på den förrän jag fått nån header och design.



Sen gick jag in här och såg din jättefina!,

och undrar om du skulle kunna göra åt mig :)?

2009-07-19 @ 22:22:40
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0