Jovars

Tränat box i 75 minuter, riktigt tufft pass som hon har nu den där Carro, men det bästa! Grymt drygt o svetten bara lackar... helt färdig när passet var slut men plågade mig 10 minuter på crossen iaf :D.

Så nu sitter jag i soffan och har mina funderingar... tankarna snurrar i huvudet, jag vet inte riktigt vad jag ska göra med situationen om det nu går att göra nått åt den, vill jag eller vill jag inte... tror just nu att jag tänker för mycket på vad andra skulle säga och inte vad jag själv tycker. Mycket dumt av mig jag vet men det är inte så lätt alla gånger... Äsch det blir nog bra.. ska sluta fundera ska iaf försöka.

Tjingeling nu blev jag hungrig igen... haha... godnatt på er sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0