Mamma 50 år!



Haha och så åker dammsugaren fram när mamma spelar tennis! Hon fick på en hejdundrande forehand som INTE gick in, men på vägen i svingen lyckas hon träffa ett ölglas och ett vinglas som exploderar i världens smäll! Glas i hela vardagsrummet, långt ut i hallen, hehe så kan det gå. Så spelar ni wii och det är lite trångt ett tips är då att plocka borta ALLA glas i närheten!
Hade en grymt rolig kväll med släkten! Sjöng singstar efter olyckan istället o jag tappa rösten. Haha rösten sprack när jag försökte hålla tonerna, lät inte fint! Mina kusiner dom fuskisarna, dom har ju fått sångröst! Hmm men inte jag.. fusk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men aj då!



Ja, det är så skönt! Jag har klippt mig där ett par gånger och har blivit jävligt nöjd varje gång! Synd bara att de är lite dyra.. Nu är man ju student vafan haha!

2009-01-11 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0