Fredag

Fick lite motion idag iaf, äntligen.. jippi.. jag o elin gick till jobbet. Vi började förengångsskull samtidigt. Men fick gå hem själv. Men funkar kalas med musik i öronen. Men det jag inte förstår. Jag har en ipod med ca 3 dagars musiklyssnande i. Men hur kan alla låtar man får fram vara dåliga?! Förstår inte riktigt det...
Sen blev det soft på Eliins soffa och kikade på Lets Dance. Maya och Emelie var där med och hängde.
En jobbdag kvar en ledig söndag. Ska hem till mor o far imorgon och fira lite. Mammsen fyller 50!

Fortfarande ingen gymträning. Den jädrans förkylningen vägrar ju försvinna.. hostan är med kvar.. suck.. Men på måndag ska jag iaf och kika in det nya gymmet få se om jag börjar där nu istället när jag väl kan börja träna igen. Längtar tills jag kan lyfta lite igen o ta ut sig. Behöver det nu känner jag!
Men först sova o bli frisk!

Kram o Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad skönt att du säger så! Då törs jag mer. haha :D Jag ska klippa mig på Tekniskt Hårcentrum. Hoppas jag får nån duktig elev. Det är ju lite som en chansning ibland. Vart klipper du dig nånstans?

Kram!

2009-01-10 @ 09:07:20
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0