Träning

Körde som sagt Kombat passet idag, grymt skoj och bättre blir det nog när man kan rörelserna med också. Men jag är glad att jag kört boxen innan för då kan man ju slagen o sparkarna iaf! Men det där passet kommet jag garanterat göra ofta. =)
Kompletterade med lite axlar efteråt och sen sprang jag faktiskt 10 minuter på bandet. Så trist men jag plågade mig lite.. haha.. gick sen 10 minuter i brant backe. Så nu kan jag säga att jag ligger här på soffan och är lagom slutkörd. Hoppas jag kan somna i tid idag, klockan ringer 06 imorgon, ska åka till gävle och jobba en sväng.

Tjingeling o sov så gott sen

Kommentarer
Postat av: glitzy

spana in bloggen och se vem som vann:)

2009-02-16 @ 22:17:15
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0