Snöyra

Skulle ta mig en snabbvända ner på stan vi 12 när affärerna öppna men det blev ingen snabbvända. Haha, knallade upp till bilen för att inse att det skulle vara totalt omöjligt att försöka ta sig fram o ut från parkeringen. Hur mycket snö som helst. Så jag använde benen istället, men det var ju lite små drygt o det tog säkert dubbelt så lång tid att komma ner på stan men jag fick med mig rätt stlk på skorna hem iaf. Dom jag köpte igår med mor min var för stora. Men nu har jag rätt. Och var helt slut när jag kom hem, haha. Har mat i magen nu iaf och har hunnit dammsuga med. Snart är det dags för gymmet! Idag ska det bli ett hårt axelpass!! Så nice!
Skriver mera ikväll, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0