Inte så mycket...

... Blev inte så många saker på Ikea iaf. Eller jo många småsaker men inga stora. Lite besviken, men dom har inga snygga barstolar där.. dom är absolut inge sköna att sitta på så jag la ner det och ska kolla på jysk om dom har kvar ett par som jag sett för ett tag sen.
Hade ju även tänkt köpa nytt till vardagsrummet, bord och tvbänk men jag la ner det med, haha... tänker nog prova måla om det jag har först. Eller spraymåla ska jag nog göra så man slipper penselränder.
  


Lite smått o gott, sängkläder (svarta =) ), lådor för vantar o mössor, lampor till vardagsrummet för att få lite mera mysstämning, gardinstång till sovrummet, microlock, dusch kräm o tvål och sånt, glödlampor, saxar, laptopunderlägg, stekspadar. Tror det var allt, nej sånna där söta plastpåsar med med ziplås.
Nu är det snart natten. Krams

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, då ska jag gå och kolla in dem! Provade hm's igår och den var helt värdelös!

Men tack så mycket för tipset. :)



Det är ju roligt att handla massa småsaker på ikea, man får så mycket för lite pengar! Nu blev jag också sugen på att åka dit! :)

Kram!

2009-02-24 @ 09:55:46
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du har fått en utmaning av mig. :) Check it.

2009-02-24 @ 12:15:19
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Heidi

yes självklart man kan de =D Speciellt när man tränar väck de ändå =) Ha det fint gumz! Kram

2009-02-25 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0