Onsdag

Det har vart en ganska seg och händelselös dag idag... Tog nyss en promenad som skulle bli lång men när jag kom hem insåg jag att den bara tagit 35 minuter, jaja bättre än inget iaf. Måste erkänna att träningen inte vart prio denna semester, men det är ganska skönt att ha haft semester från den med eftersom jag var i en svacka gällande träningen innan semestern, men nu är jag grymt laddad att börja träna igen när jag kommer hem!
Ikväll blir det nog bio igen... Män som hatar kvinnor, har redan sett den en gång men Therese ville se den så jag offrar mig och går på den igen. Den är ju iaf så grymt bra så det spelar ingen roll om man ser den två gånger! Imorgon är det bio igen, då blir det Sommaren med Göran! Nice nice.... nej nu ska jag fixa lite mat sen göra mig klar för bion.

Vad tycker ni om den nya designen? Upptäckte du trixet?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0