Motion

Idag har jag vart ute på låntur med Malin o Jens på cykeln. Eller ja kanske inte långtur men det är nog iaf 2,5 mil totalt!! Många backar upp o ner lite sådär lagom jobbigt, men det var faktiskt inte så jobbigt som jag kom ihåg turen. Det var ju positivt!

Nu sitter jag mest här och har tråkigt och inget att göra, vet inte riktigt vad jag ska ta mig för...

Igår va4r jag iaf hos Therese och Putte, först var jag kock och lagade middag åt dom sen plocka jag grymt många liter vinbär från deras buskar som Therese nu inte vet vad hon ska göra med, tihi!! Kul att hjälpa till iaf. Putte han höll på att riva hela hallen så igår kväll hade dom inget golv kvar. Ska bli spännande att se hur långt han kommit när jag åker dit nästa gång =).

Nej nu måste jag hitta nån action innan jag kreverar... bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0