Kväll ute!

Var på fest med Marie och Mattias igår, jätte trevligt var det och jag hade bra samtal med Mattias. Mina tankar är inte helt fel men det är bra att få ventilera dom med det manliga könet så man ser att man inte är helt ute och cyklar... så sms ordet jag fick häromdagen är inte helt åt skogen ;) ...
Ringde även ett litet samtal igår, tihi... det är ju läskigt att ringa, men jag var på fest o han var på fest så det passade bra att ringa o bara säga hej tyckte jag. =)
Mycket trevligt var det iaf hos Karro igår =)

Nu är jag pigg o alert och har väckt alla och väntar på att få åka till stranden och sola massor. Så himla fint väder är det!!

Här får ni en bild på mig o Malin som togs i torsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0